6 iulie 2018

Porunceste, Preaiubite!




Porunceste, Iubite!
Porunceste-mi sa Te ador!
Sa ma topesc in fiecare litera a cuvantului DOR.

Porunceste-mi sa ard,
Sa suspin, sa Te caut,
In pene albastre de paun si-n cantece de flaut!

Porunceste-mi sa cant,
Sa dansez pentru Tine!
Sa Te las sa-Ti traiesti sfantul Tau extaz prin mine!

Porunceste-mi sa fac
Din lume Templul Tau,
Gradina-nmiresmata unde sa-mi vii mereu!

Porunceste-mi sa nu ies
Din sfantul Tau cuvant,
Pentru mine sa nu existe mai sacru legamant!

Porunceste-mi sa Te urmez,
Sa-mi amintesc de Tine,
Si-n noaptea-ntunecata si-n clipele sublime!

Porunceste-mi sa n-am pace
Pana cand n-am sa Te vad,
Inima-mi e prinsa-n Tine ca un peste in navod.

Porunceste-mi sa n-am aer
Fara Tine, sa respir,
Tu sa-mi fii aerul sacru prin tamaie si prin mir.

Porunceste-mi sa n-am hrana
Si doar Tu sa-mi intri-n gura,
Cea mai dulce si mai pura sfanta cuminecatura.

Porunceste-mi sa Te-astept
In vesminte cu beteala,
Ca apoi sa mi le furi, sa ma lasi pura si goala.

Porunceste-mi, Preaiubite,
Trupul sa Ti-l dau ofranda,
In vapaie de iubire pentru Tine el sa arda!

Porunceste-mi, sfant Iubit,
Cu Tine sa ma unesc,
In Tine sa ma pierd, in Tine sa ma gasesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu